ponedjeljak, 12. travnja 2010.

Nagrada...


Baš sam se iznenadila i razveselila kad sam vidjela da mi je Loredana dodijelila nagradu. Hvala ti draga prijateljice što sam se našla na tvojoj listi. Uljepšala si mi dan.
Pravila su sljedeća: preuzeti sliku, navesti deset stvari koje vas čine sretnom i nominirati deset blogerica i proslijediti im nagradu. Žao mi je ako sam nekog izostavila, svi vi koji posjećujete moj blog zaslužujete nagradu.




1. Obitelj mi je na prvom mjestu, sretna sam kad su svi sretni.
2. Heklanje, pletenje i vez su moja velika ljubav i sretna sam kad uspijem napraviti nešto novo.
3. Obožavam jesti kolače i čokoladu.
4. Volim sunce i ljeto, najsretnija sam kad se probudim, u jutro okupano suncem, rosom i cvrkutom ptica.
5. Volim popiti kavu s prijateljicom i čavrljati o svemu s njom.
6. Usrećuje me prčkati po cvijeću i vrtu.
7. Volim pročitati dobru knjigu.
8. Volim se lickati i šminkati.
9. Vježbam yogu i sretna sam kad postignem očekivane rezultate.
10. Sretna sam što mogu i vas razveseliti ovom nagradom.

Moj izbor blogerica je sljedeći:

1. Komar ( Komar )
2. LadyA ( Škrinja kreativnosti )
3. Gordana ( Šestinčanka )
4 Tanja ( Bensedin Art )
5. Drenka ( Drenka )
6. Tea ( Hobbychic )
7. Zana ( Svašta ponešto )
8. Misha ( Misha )
9 Romantales ( Crtice iz Italije )
10. Dacin blog ( Dacin blog )



Broj komentara: 9:

  1. Hvala Mirjana, baš si me razveselila. Osim slike, komotno mogu kopirati i tekst jer potpisujem sve to što si navela osim joge, tu bih stavila bicikl.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Mirjana, što si me stavila među ove kreativce, mada ja to ne zaslužujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti što si mislila i na mene.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mirjana,
    Navrati na moj blog. Osvojila si slatku nagradu.
    Lp
    Jolanda

    OdgovoriIzbriši